Sunday, September 16, 2012

17th sept 12

 my weird face when i get bored hahaha

so what happend yesterday haha seriously ni 1st and last aku naik motor dgn wani dulu pun ckp mcm tu juga. wani memang pro merempit and selok belok kt atas jalan raya ni sampai aku dgn dia hampir je nk accident masa otw nk pergi rumah nabil. kan hambik kau kena marah dgn bf sendiri sbb bwk motor mcm tu. dulu pun aku naik dgn dia pun hampir accident nk kena langgar teksi smlm pun hampir je nk langgar teksi. apa tkde bnda lain ke kau nk langgar wani? haha.

sampai rumah nabil, nabil tk tegur waniy pun just ckp mcm tu je dgn aku. aku dh agak dh there were something wrong ni, aku mkn pun sikit je sbb dtg sbb nk teman waniy, lgpun nabil mmg ada ajak aku kan. balik je rumah nabil dm cerita psl xxx hmm aku memang dh agak. aku tk berpihak pada sesiapa pun korang dua2 kawan aku okay. aku tk back up sesiapa pun. hopefully kau dgn dia boleh settle dgn cara baik :)

so today is public holiday apa yg aku akan buat is kemas rumah dh lama sgt tk jd org gaji percuma ni sbb terlampau busy dgn aktiviti sekolah sampai mama pun dh bosan nk membebel haha. kalau dia tk membebel rasa lain rasa tk best pun ada *peace* after siapkan kerja rumah i'll do my essay, she is my fav teacher ohh eventho kitaorang slalu berperang mulut slalu bergaduh and dia slalu bahan aku :> dah ada anak sorang but  perangai gaya tk mcm ada anak. young forever she's my inspiration.

sincerely me :>