Thursday, September 13, 2012

Awesome game!

Assalamualaikum hi 13th sept 2012,


k nervous nk cerita ni as a leader EH? haha tk lh as a manager team 4ERT of course lah aku nk yg terbaik dan yg terbaik. actually semalam ada prlwanan netball antara kelas ke kelas. smlm dah cantik dh kelas kita org menang 5-4 dgn 4PA tapi... bila tengok result balik seri 4-4 redha dgn keputusan yg diberi tak kecik hati pun. so today lawan balik sebab masing-masing nk menang, tapi kita org dh ckp menang kalah belakang cerita, kalau kalah jgn salahkan GS WD or else as a team masing masing kena help each other is it? (:

2ptg game start lwn dgn kelas 4PA, diorang ni hebat hebat juga, memang sedih bila kita kena lwn dgn kwn yg kita slalu rehat sama sama lepak sama sama kelas pun sbelah sbelah je. diorang main ganas habis wani jatuh byk kali but alhamdulillah kelas aku menang 6-2 can't belive it :O 

masuk final bertemu dgn 4SC diorang ni lagi lh hebat kita org gertak juga nk bertemu dgn diorang, dh final baru aku bangun dari tempat asal tengok diorang main terjerit sana sini korang nk sgt aku jerit kan bg semangat konon puih!!! hahaha sampai sakit tekak kot, nah ni dia result bertemu 4SC 11-2 alhamdulillah sgt tk terjangka. tk sia sia aku jd pengurus tak sia sia juga aku terjerit jerit sampai suara aku iras iras Ella ni xD

so the result is 4ERT JUARA! jyeah bangga dgn korang. terlampau byk kenangan dgn 4ERT. kita semua dh mcm sibling's always support each other mcm mana kita support pelajar lelaki main bola hari tu even dpt no.2 pun mcm tu juga pelajar lelaki support kita org sampai dpt jadi JUARA. see bertapa rapatnya kita org.

jujur from here aku kenal erti persahabatan from here aku tahu mana kawan mana lawan. kalau sorang buat budak 4ERT sakit hati semua mesti akan sakit hati. tapi yg akan sakit hati lebih tu back up dia bkn orangnya tu i salute haha! again congrates guys! 

*nah esok ada sambutan hari raya kat sekolah too lazy nk pergi tapi...hm tengok lh dulu hee ;D

lots of love sincerely me <3