Friday, September 14, 2012

Sambutan Hari Raya

Assalamualaikum,

today dkt sekolah ada sambutan hari raya, setelah di fikir fikir okay kalau aku pergi sekolah rasa rugi pula sbb aku dh tolong tengok budak kelas aku masak rugi pula kalau tk rasa bhahaha xD so today me in red jyeah! red is my fav color. semangat ni nk sambut hari raya dgn kwn kwn haha.

taraaa! ni dia baju raya me for this year simple and nice.
tudung bawal jadi pilihan (;

sampai sekolah terus turun tapak perhimpunan baca doa and baca yassin for student PMR and SPM. selesai baca yassin smua naik ke kelas belajar seperti biasa tapi act tk belajar pun haha. naik kelas puan tey like always cek kehadiran and aku kena hantar register dia dkt pejabat. otw nk pergi pejabat terserempak dgn crush, ya Allah since akhir akhir ni aku selalu sangat terserempak dgn dia. dia tgh betulkan rambut aku nampak muka dia nk senyum tapi aku jeling :O baiknya! after hantar register turun kelas smua bagai bising, ingatkan apa rupa rupanya dapur meletup! astaga ajin paling teruk habis bdn dia melecur kesian tengok dia. 

diorang ckp crush pun kena mcm tk percaya at last memang betul dia kena teruk juga dh lh nk SPM ya Allah mudah mudahan diorang tkde pape. terus hilang mood aku nk sambut hari raya. diorang ckp 1st time tngok crush menangis mesti sakit sgt kn bdn dia melecur :/ cikgu sazali hantar diorang pergi hospital secepat mungkin dan aturcara di jalankan seperti biasa.

mood mkn aku pun dh semacam je, tk sangka pula benda ni akan terjadi. cuba tadi aku senyum dkt dia balik tk jeling mesti aku tk rasa sbersalah mcm ni (ego kan tu problem nya) minta minta tkde pape lah kan. aktiviti bergambar masih di teruskan, aku kan gila camera so let's look at the picture :>

with aiman 4PA dia ni fotografer, dari td dok minta nk bergambar dgn
aku. sbelum korang salah faham act dia ni kwn aku :-)
nice person.

dari kiri me penolong kelas and ketua kelas 4ERT
kami sangat rapat k bila dlm kelas. kelas aku cantik bkn?
kami dh merangkul beberapa kali piala kelas terbersih/tercantik 
sila jealous ;p

dalam bilik ERT time ni tgah prepare brg2 utk jamuan makan.

 aku tahu aku pendek abaikan haha, baju kitaorang sama
with faiz 4PA dh mcm org buta dh aku tngok dia ni xD
me full set merah sampai cover phone pun merah hihihi

muka saya tanpa make up yelah pergi sekolah mana boleh pakai make up xD
pakai tudung bawal je tk payah nk pakai tudung berlilit tu kang tk psl psl nk lilit punya
pasal ada yg mati japg hehe. lisa pnggl aku 'Najwa Latif' apakah? sbb tudung
aku mcm dia eee mana ada lh!

so ni lah gambar yg telah di ambil oleh fotografer kami, act byk tapi malas nk share. sambutan hari raya tahun ni agak suram yelah mana taknya dapur meletup then tk pasal2 bdn diorang melecur hmm. sampai sini dulu post aku assalamualaikum.

hopefully you're fine, i'll always pray for you guys :')